Reklamácia a vrátenie tovaru
Dôležité! Pokiaľ máte podozrenie, že sa tovar počas prepravy poškodil, do 24 hodín nahláste túto skutočnosť doručujúcej firme. Predložte jej originálnu škatuľu a žiadajte spísanie reklamačného zápisu. Túto skutočnosť nám, prosím, oznámte do 2 dní od doručenia na e-mail eshop@vavrys.sk
Postup pri vrátení tovaru
Nesplnila zásielka vaše očakávania? Alebo chcete vrátiť iba časť zásielky? Nezúfajte, tovar nám môžete do 14 dní odo dňa doručenia vrátiť. Stačí, ak ho v neporušených a nepoškodených pôvodných obaloch zašlete späť spolu s informáciou, že odstupujete od kúpnej zmluvy č. (číslo vašej objednávky). Na odkaze tu si môžete stiahnuť protokol o spätnom zaslaní tovaru, ktorý stačí vyplniť a priložiť k vrátenému tovaru.
Kompletný tovar zasielajte výlučne prostredníctvom Slovenskej pošty zabalený v obale zabraňujúcim jeho poškodeniu na adresu:
VAVRYS SK s.r.o.
P.O. BOX 76
911 01 Trenčín
Zaplatenú čiastku za vrátený tovar vám vrátime na účet, stačí len pripojiť číslo bankového účtu v tvare IBAN, na ktorý vám zašleme zaplatenú čiastku.
Postup uplatnenia reklamácie
Objavil sa problém s vašim tovarom? Nevešajte hlavu, postup reklamácie nie je nijako zložitý ani zdĺhavý. Stačí, ak nám na email eshop@vavrys.sk čo najskôr zašlite údaje uvedené nižšie:
Poškodený tovar
- číslo faktúry
- dôvod reklamácie (popis chyby tovaru atď.)
- fotografiu poškodeného tovaru a balíku, v ktorom výrobok dorazil
Nefunkčný tovar
- číslo faktúry
- dôvod reklamácie (popis chyby tovaru atď.)
Kompletný reklamovaný tovar (nie iba poškodenú časť) zasielajte výlučne prostredníctvom Slovenskej pošty zabalený v obale zabraňujúcim jeho poškodeniu na adresu:
VAVRYS SK s.r.o.
P.O. BOX 76
911 01 Trenčín
K reklamácii nám tiež napíšte, aké riešenie je pre vás najlepšie. Máte na výber z troch možností:
- Vrátenie peňazí (v takom prípade pripojte aj číslo svojho bankového účtu v tvare IBAN, na ktorý vám zašleme zaplatenú čiastku)
- Výmena tovaru
- Oprava
Vyrozumenie o reklamácii vám dáme vedieť čo najskôr, najneskôr však do 3 dní odo dňa fyzického prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie vám dáme vedieť telefonicky alebo emailom.
Reklamačný poriadok
Práva z chybného plnenia
Na tovar sa vzťahuje záruka podľa záručných podmienok a lehôt uvedených v záručných listoch jednotlivých výrobkov. Minimálna záručná lehota je 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia predmetu plnenia. V prípade výskytu vady predmetu plnenia, na ktorú sa vzťahuje záruka, kupujúci uplatňuje zabezpečenie opravy priamo u predajcu.
Minimálna záručná lehota
Pri predaji spotrebného tovaru je zákonná záručná doba 24 mesiacov, ak osobitný právny predpis neustanovuje dlhšiu lehotu. V prípade, že je na produkt poskytovaná dlhšia záručná lehota, jej dĺžka je vyznačená na faktúre, prípadne v záručnom a dodacom liste.
Podmienky záruky
Kupujúcemu odporúčame prezrieť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Pokiaľ je zistené poškodenie, vyhotoví sa záznam o poškodení a predávajúci je povinný poskytnúť primeranú zľavu z dodávky alebo dodať iný bezchybný výrobok. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku vzniknuté pri preprave už nie je možné uznať.
Reklamácia tovaru
Reklamácia tovaru sa riadi príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a zákonom na ochranu spotrebiteľa. V prípade zistenia neodstrániteľnej vady tovaru (na základe písomného posúdenia autorizovaného servisného strediska, pokiaľ si to vyžaduje povaha výrobku) bude tento tovar vymenený za rovnaký kus, prípadne vrátená už zaplatená celá cena tovaru späť. V takom prípade bude oproti daňovému dokladu vrátené aj poštovné (stačí doklad spolu s číslom objednávky zaslať na eshop@vavrys.sk). Poštovné vám bude vrátené vo výške, ktorá zodpovedá najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.